۱۳۸۲/۰۷/۰۴

کليپ آفتاب فروغ فرخزاد

يه کليپ فلش طراحي کردم
از يکي از اشعار فروغ فرخزاد با صداي مهوش آژير .
،
خوشحال ميشم اونو ببينيد :
،
براي اين کار! مي تونيد از يکي از راههاي زير پيروي کنيد:
1- برويد به اين آدرس و صبر کنيد تا کليپ کاملا دانلود شود.
2- مستقيما به کمک يک برنامه دانلودر ، کليپ رو از اين آدرس دانلود کنيد و خودتون اجراش کنيد.
،
بد نيست اين زير شعر فروغ رو بيارم که تو اين کليپ استفاده کردم :
،
"نگاه کن که غم درون ديده ام
چگونه قطره قطره آب مي شود
چگونه سايه ي سياه سرکشم
اسير دست آفتاب مي شود
نگاه کن
تمام هستيم خراب مي شود
،
شراره اي مرا به کام مي کشد
مرا به اوج مي برد
مرا به دام مي کشد
نگاه کن
تمام آسمان من
پر از شهاب مي شود
،
تو آمدي ز دورها و دورها
ز سرزمين عطرها و نورها
نشانده اي مرا کنون به زورقي
ز عاجها ، ز ابرها ، بلورها
مرا ببر اميد دلنواز من
ببر به شهر شعرها و شورها
،
به راه پر ستاره مي کشانيم
فراتر از ستاره مي نشانيم
نگاه کن
من از ستاره سوختم
لبالب از ستارگان تب شدم
چو ماهيان سرخ رنگ ساده دل
ستاره چين برکه هاي شب شدم
،
چه دور بود پيش از اين زمين ما
به اين کبود غرفه هاي آسمان
کنون به گوش من دوباره مي رسد
صداي تو
صداي بال برفي فرشتگان
،
نگاه کن که من کجا رسيده ام
به کهکشان ، به بيکران ، به جاودان
.
کنون که آمديم تا به اوجها
مرا بشور با شراب موجها
مرا بپيچ در حرير بوسه ات
مرا بخواه در شبان ديرپا
مرا دگر رها مکن
مرا از اين ستاره ها جدا مکن
،
نگاه کن که موم شب براه ما
چگونه قطره قطره آب مي شود
صراحي سياه ديدگان من
به لاي لاي گرم تو
لبالب از شراب خواب مي شود
به روي گاهواره هاي شعر من
نگاه کن
تو ميدمي و آفتاب مي شود... "

هیچ نظری موجود نیست: